calendar_today  23 lutego 2020 o godzinie 17:06   |   person 

Ostatnie artykuły

Komunikat!!!

Szanowni Państwo proszę o zapoznanie się z kilkoma istotnymi informacjami związanymi z funkcjonowaniem przedszkola. Od poniedziałku 23 marca do 31 marca 2020r. w godzinach: 9.00-12.00 będzie można zostawić karty zapisu dziecka do przedszkola, oraz odebrać druki wniosków. Wychowawcy zamieszczają na stronie internetowej przedszkola tematy tygodniowe wraz z pomocami w formie plików czy linkami do stron […]

WIERZBANOWA – grupa Misie – “Tak spędzamy czas w domu”

Dzięki uprzejmości Rodziców, zamieszczam zdjęcia przedszkolaków, którzy czas spędzony w domu wykorzystują na rozwijanie swoich zainteresowań, zdolności i umiejętności. Zachęcam do umożliwienia dzieciom obejrzenia fotografii ich kolegów i koleżanek, z którymi od dawna nie mają okazji się spotkać, a także do kontynuowania tej formy kontaktu w nadchodzącym tygodniu. Pozdrawiam!

MARCOWA POGODA- grupa Motylki Wiśniowa

Marcowa pogoda 30.03 – 3.04 Cele : zainteresowanie dzieci różnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi (poznawanie wybranych elementów pogody; – dostrzeganie oznak zbliżającej się wiosny; – rozwijanie percepcji wzrokowej i słuchowej; – zachęcanie do zabaw przy muzyce; – rozwijanie sprawności manualnej – Poznanie rożnych form teatralnych, rozbudzanie wyobraźni dzieci przez sztukę.– Wdrażanie do improwizowania zabawy w teatr. […]

Materiały dla dzieci, grupa Sówki – Wierzbanowa

Temat tygodnia (od 30 marca do 3 kwietnia) “Wiosenne przebudzenie”. Cele: Dla chętnych dzieci dodatkowe propozycje ćwiczeń:

MATERIAŁY DLA DZIECI – WIERZBANOWA – grupa Misie – „Wiosenne powroty”

W tym tygodniu, tj. 30.03.2020r. – 03.04.2020r. zachęcam, aby dzieci poznały pierwsze ptaki przylatujące na wiosnę do Polski i wzbogaciły wiadomości na temat ich budowy i upierzenia. Poniżej zamieszczam propozycje aktywności na każdy dzień tygodnia. Wszystkie zamieszczone poniżej materiały są propozycją dla Rodziców w ramach rozwijania u dzieci: spostrzegawczości i wrażliwości dotykowej, sprawności manualnej, umiejętności […]